بگوی و خود در هم شکن!
ای تنهایی! ای خانه ی من تنهایی!
آوای ات چه خوش و نوازش گر با من سخن می گوید!
ما از یکدیگر شکوه نمی کنیم. ما با یکدیگر گشاده از میان درهای گشاده می گذریم.
زیرا نزد تو همه گشادگی ست و روشنی. این جا ساعت ها نیز نرم گام تر می گذرند. زیرا در تاریکی زمان بر انسان گران تر از آن می گذرد که در روشنی.
چنین گفت زرتشت
نیچه
*خود آیید!* #شعر...ما را در سایت *خود آیید!* #شعر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61