تنهایی

خرید بک لینک

بگوی و خود در هم شکن!

ای تنهایی! ای خانه ی من تنهایی!

آوای ات چه خوش و نوازش گر با من سخن می گوید!

ما از یکدیگر شکوه نمی کنیم. ما با یکدیگر گشاده از میان درهای گشاده می گذریم.

زیرا نزد تو همه گشادگی ست و روشنی. این جا ساعت ها نیز نرم گام تر می گذرند. زیرا در تاریکی زمان بر انسان گران تر از آن می گذرد که در روشنی.

چنین گفت زرتشت

نیچه

*خود آیید!* #شعر...

ما را در سایت *خود آیید!* #شعر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 10:56

صفحه بندی